עו"ד אורן טסלר, עורך תוכן, מרצה ובעלים

058-6868508

בוגר LL.B  במשפטים בהצטיינות יתרה.

עורך דין המתמחה בתחום הליטיגציה והמשפט המנהלי, תוך שימת דגש בהכרת החוקים, התקנות והפסיקה.

מומחה למשחקי חשיבה ואסטרטגיה.

מומחה בפיתוח שיטות למידה, שיפור הזיכרון ויכולת החשיבה.

מאמן ומלווה מזה כ-10 שנים ברציפות, מתמחים וסטודנטים למשפטים הניגשים לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין.

מנהל פורום למתמחים ולבחינות לשכת עורכי הדין, במשך 11 שנים (החל משנת 2012) באמצעותם סייע בהשגות ובפסילת השאלות שבשאלוני בחינות ההסמכה עבור אלפי נבחנים המשמשים היום כעורכי דין.

מייסד בית הספר לבחינות לשכת עורכי הדין "בית מדרשו של עו"ד אורן טסלר" המתאפיין בתכנית אימונים מיוחדת, המספקת שיטות וכלים ייחודים המאפשרים למשתתפים לעבור כל בחינה בהצלחה.

באותן השיטות ובאותם הכלים שפיתח עו"ד אורן טסלר ואשר הוכיחו את עצמם לאורך כל השנים גם סיים עו"ד אורן טסלר תואר ראשון במשפטים בהצטיינות יתרה, במקום הראשון של מסלול הלימודים ועבר את בחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין בהצטיינות בציון 90 באחד המקומות הראשונים מתוך 2,928 נבחנים, כאשר ניגש לבחינת ההסמכה בפעם הראשונה.

הידע הייחודי והניסיון הרב שרכש עו"ד אורן טסלר בכל הנוגע להכנה לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין תוך היכרות עם הלך הרוח של הועדה הבוחנת ובשילוב השיטות, הספרים והטבלאות הייחודיות שניסח ופיתח עו"ד אורן טסלר, נחשפו לראשונה בשנת 2015 לאחר שאוגדו בספר ועוגנו בזכויות יוצרים ומהווים היום תרומה ניכרת והצלחה יוצאת דופן עבור נבחנים הניגשים בכל מחזור לבחינות ההסמכה.



עו"ד אלירן זיגלר, מתרגל 

058-6868506

בוגר LL.B במשפטים.
בוגר הסבת אקדמאים להוראה – מורה מוסמך בכיר.
בוגר M.A בחינוך – ניהול וארגון מערכות חינוך – בהצטיינות.
בחינת הסמכה – הצליח להגיע להישג המרשים של 20 נקודות במטלת הכתיבה.

 

עו"ד דנית ג'אן, מתרגלת